www.portalforum.org
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.portalforum.org

Nacio Valenciana 2009
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Publicar articuls

Ir abajo 
2 participantes
AutorMensaje
natros
Novell
natros


Cantidad de envíos : 21
Fecha de inscripción : 07/07/2008

Publicar articuls Empty
MensajeTema: Publicar articuls   Publicar articuls Icon_minitimeLun Jul 07, 2008 10:40 pm

Vullc enviar una articul a la secció "Pobles", pero quen punche en guardar, no me fa ni cas. Una ajudeta please
Volver arriba Ir abajo
PortalValéncia
Novell
PortalValéncia


Cantidad de envíos : 10
Fecha de inscripción : 01/07/2008

Publicar articuls Empty
MensajeTema: Re: Publicar articuls   Publicar articuls Icon_minitimeMar Jul 08, 2008 1:22 am

es estrany, mira de probar ara. En principi només has de posar un títul, escrius l'articul (guarda-ho per si de cas), recorda, "alliniat justificat" i a les primeres quinze ralles "llegir més"

has d'elegir la seccio i categoria, en este cas "seccio: valéncia es.." categoria:Pobles.

i li dones a guardar.

Si ho fas be, m'apareixerà en una llista a on l'admin donarà el vist i bo a l'articul, el posarà en portada o no, o farà els comentaris oportuns.

prova-ho i a vore si tenim sort. Wink
Volver arriba Ir abajo
natros
Novell
natros


Cantidad de envíos : 21
Fecha de inscripción : 07/07/2008

Publicar articuls Empty
MensajeTema: Re: Publicar articuls   Publicar articuls Icon_minitimeMar Jul 08, 2008 2:21 pm

Ara crec que si, la pantalla m'ha eixit algo diferent a la d'ahir, baix del titul m'aperix un recuadre a on he ficat la descripció, aixo ahir no m'eixia, en el recuadre de meta "noseque" Laughing no he ficat res, ya em direu si l'heu rebut.

Salut
Volver arriba Ir abajo
PortalValéncia
Novell
PortalValéncia


Cantidad de envíos : 10
Fecha de inscripción : 01/07/2008

Publicar articuls Empty
MensajeTema: Re: Publicar articuls   Publicar articuls Icon_minitimeMar Jul 08, 2008 2:43 pm

natros escribió:
Ara crec que si, la pantalla m'ha eixit algo diferent a la d'ahir, baix del titul m'aperix un recuadre a on he ficat la descripció, aixo ahir no m'eixia, en el recuadre de meta "noseque" Laughing no he ficat res, ya em direu si l'heu rebut.

Salut

be, només un parell de correccions, recorda't sempre d'alliniar justificat. I no fiques data de publicació o caducitat. Les dates de caducitat només son per a les flashnoticies quan es vol que estes deixen d'apareixer en la web, ya que responen a events concrets, per lo demés molt be, Basketball
Volver arriba Ir abajo
natros
Novell
natros


Cantidad de envíos : 21
Fecha de inscripción : 07/07/2008

Publicar articuls Empty
MensajeTema: Re: Publicar articuls   Publicar articuls Icon_minitimeMar Jul 08, 2008 3:06 pm

Ok
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado
Anonymous



Publicar articuls Empty
MensajeTema: Re: Publicar articuls   Publicar articuls Icon_minitimeDom Jul 13, 2008 7:06 pm

si q no t'enteres natros... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Publicar articuls Empty
MensajeTema: Re: Publicar articuls   Publicar articuls Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Publicar articuls
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
www.portalforum.org :: Benvingut :: Portal Valéncia-
Cambiar a: